Πρακτική άσκηση στη Γερμανία: προετοιμασία και γλωσσική εξάσκηση

Η κ. Dorota Okonska καθηγήτρια Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο του Duisburg Essen, επισκέφθηκε το Πολυτεχνείο Κρήτης στις 25 Οκτωβρίου 2017 ως καλεσμένη του Γλωσσικού Κέντρου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Γερμανικής Γλώσσας, διοργάνωσε εργαστήριο με θέμα "Πρακτική άσκηση στη Γερμανία – προετοιμασία και γλωσσική εξάσκηση στα Γερμανικά".

Η κ. Dorota Okonska καθηγήτρια Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο του Duisburg Essen, επισκέφθηκε το Πολυτεχνείο Κρήτης στις 25 Οκτωβρίου 2017 ως καλεσμένη του Γλωσσικού Κέντρου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Γερμανικής Γλώσσας, διοργάνωσε εργαστήριο με θέμα "Πρακτική άσκηση στη Γερμανία – προετοιμασία και γλωσσική εξάσκηση".

Στόχος του εργαστηρίου ήταν η σωστή προσέγγιση μίας θέσης πρακτικής άσκησης στη Γερμανία τόσο σε πρακτικό όσο και σε γλωσσικό επίπεδο. Ειδικά δομημένες ασκήσεις για την ενδυνάμωση της ομάδας αποτέλεσαν το πρώτο μέρος. Στη συνέχεια τέθηκαν και απαντήθηκαν ερωτήματα όπως “Πώς αναζητάω μία θέση πρακτικής άσκησης ανάλογη του τομέα σπουδών μου?”, “Τί ακριβώς θα πρέπει να προσέξω στην επικοινωνία?”, “Πώς προετοιμάζω βήμα προς βήμα την αίτηση?”. Στο τρίτο μέρος ακολούθησαν πρακτικές ασκήσεις, προσομοιώσεις αλλά και ασκήσεις δημιουργικής γραφής ώστε οι συμμετέχοντες φοιτητές να εξασκηθούν στο απαραίτητο λεξιλόγιο και στις στρατηγικές παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου.

Το εργαστήριο ήταν ευρύτερα ανοιχτό και το παρακολούθησαν φοιτητές όλων των Σχολών του Πολυτεχνείου Κρήτης. Πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη της Γερμανικής Πρεσβείας Αθηνών. 

Dorota Okonska – Καθηγήτρια Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο του Duisburg Essen στον τομέα Διδασκαλία της Γερμανικής Γλώσσας ως Δεύτερη και ως Ξένη Γλώσσα με ερευνητικά ενδιαφέροντα στους τομείς: Εκμάθηση ξένης γλώσσας, αξιολόγηση, πολυγλωσσία. Καθηγήτρια Πολωνικής Γλώσσας στο Ινστιτούτο "Optionale Studien"του Πανεπιστημίου Duisburg Essen. Επιστημονική Συνεργάτης στο Projekt "ProDaZ – Τα Γερμανικά ως Δεύτερη Γλώσσα σε όλα τα μαθήματα" και στο Projekt "LeVi – Πολυμορφία στη μάθηση“.